Zasady dotyczące wszystkich użytkowników forum:
Forum zostało stworzone w roku 2010r przez studentów dla studentów, na użytek studentów i wymaga się więc przestrzegania i respektowania panujących na nim wspólnie ustalonych zasad:
1. Nie wypisuj na forum co Tobie nie miłe!
2. Szanuj użytkownika bliźniego studenta swojego jak siebie samego!
Zasady wymagane przy zakładaniu nowego konta! WAŻNE!
*Podaj nick skłądający się minimum z 4 znaków. Umożliwiający Twoją identyfikację.
*Ustal własne hasło składające się z minimum 6 znaków. (Tylko go nie zapomnij!)
*Uzupełnij dane w swoim profilu (Imię i Nazwisko, rok studiów. Inaczej administrator "Czyli Ja" zrobię to za Ciebie.)
*Ustaw sobie ładny avatar, albo nie jeżeli nie chcesz.
*Nie obrażaj innych użytkowników!
*Starości/Starościny roku proszone są o kontakt.
*Osoby mające poczucie estetyki, potrafiące obługiwać forum i chcące podjąć się odpowiedzialności za moderowanie kategorii forum swojego roku proszone są o kontakt z administratorem.
Rozpowszechnianie treści:
-rasistowskich
-pornograficznych,
-seksistowskich
-reklamowych
-oraz gróźb przez tematy/posty jest kategorycznie zabronione. I karane.
Przesyłanie powyższych treści przez Prywatne Wiadomości
(dalej zwane : PW) będzie karane ostrzeżeniem.
Forum jest miejscem o charakterze informacyjno-
rozrywkowym,więc każda działalność o charakterze reklamowy i/lub handlowym w postach i tematach oraz w liście użytkowników będzie usuwana.
Temat należy założyć w odpowiednim dziale Forum, a jego tytuł musi być związany z zawartością.
Wypowiedź w danym temacie musi być z nim związana. Zabrania się pisania postów dalece odbiegających od tematu - będzie to traktowane jako spam za co grozi ostrzeżenie.